Kızlar hastane randevum 12+4 e denk gelıyor ikili test için geç kalmış olmam dimi
Derya5434 normal
Derya5434 ben de tam o tarihte gittim. Gayet normal.
Derya5434 yoo gayet normal benimkide yarın yapilacak 12+4 11. Haftadan sonra yapılıyor
Derya5434 11 ile 14 hafta arası yapılıyor canım
Olması gereken tarih canım
evet normal