Evet kızlar tüm erkek bebek teorileri yıktım hersey erkek bebek diyordu çin takvimi rus takvimi aklınıza gelebilecek hersey burda da Bi çok kişi erkek dedi bende erkek hissediyordum çünkü hamileliğim çok rahat geçiyordu ilk kızımdaki hamileligi yasamiyordum ama bugün 17.haftada 2.Prensesim olacağını öğrendim 💜💜