shdemir valla ben nasılki dar yada bolmgiyince rahat edemiyosam çocuğumda o duyguda olsun istemedim hayatla yeni tanışmışken 🙂 6 tane 0-3 ay zıbın aldım 8 tane 3-6 ay aldım 5 tanede 6-9 aldım ki büyüklere fazla gitmedim şimdilik çünkü büyüdükçe kıyafette alırım onu içten atlet niyetne giydiririm diye düşündüm 🙂 ilk çocuğum deneyimlilere saçma gelebilir ama zaten e bebekten çok uyguna ve beyaz renk aldım daha sonraki çocuklarıma da kullanabilirim ziyan olmaz