yasemn33 Arkadaşlar ben gebeliğimin başından beri tablet olarak ilaç kullanmakta zorlanıyorum doktorum bana Decavit tablet verdi kullanmasam sizce bi sorun olur mu
Papatyaa_01 yasemn33 ben kullanmadım doktora sordum tabi, o da ocean mummy kullanabilirsin dedi onu kullanıyordum. Aile hekimi yinede decavit yazıyor hamilelikte kullanmasanda emzirme döneminde mutlaka kullan diyor 🤷🏻♀️
Birannee1 yasemn33 folik asit kullanımı çok önemli canım bende zorlanıyorum yutmakta büyük olduğunu için kendini zorla bebeğin için yutmaya çalış.Yada başka bir folik asit için doktorunla görüş
tugcegk yasemn33 aynı durumdayım, bana da bunu vermişti kullanamadığımı söyledim balık yağı takviye falan içebilirsin demişti
MyBabyy_ yasemn33 vitamin ve folik asit alımı bebek için önemli canım doktoruna söyle onu kullanamıyorsan başka bi vitamin versin