Hilal3425 Ftmssnle 32. Haftada çalışabilir yada çalışamaz raporu alıyorsun sağlık durumun uygunsa 37. Haftaya kadar çalışabilirsin . Ben 32. Haftada çıktım izne
Betulaa 32 haftaya girdiğin gün doktordan rapor alıyorsun ve iş yeri muhasebesi işlemleri başlatıyor diye biliyorum
Kubrak2016 Ftmssnle 32 de çalışabilir raporu alabilirsiniz. 37 den erken işi bırakmak istiyorsanız tekrar rapor almanız gerekmektedir.