_almirasmom yaa ben sormayı unutmuşum sormadanda ağdaya gitmek istemedim dediğiniz gibi enfeksiyon riski hemde nolur nolmaz erken doğumu felan etkiler diye korktum. Normalde de jilet kullanıyorum ama normal bi jilet olduğu için artık göremiyorumda hep yarısı alınsa yarısı kalıyodu bu venüsü çok övüyolar bi sorayımda ona göre alayım dedim bende