Hamilelikte hormonların hepsi tavan yapıyor zaten kolestrolde yükseliyor. Doktorum hamile olduğumu öğrendiğimden beri bana haftada 2 kere balık ve günde 2 adet tam ceviz yiyeceksin dedi. Ben dedim balık çok sevmiyorum balık yağı kullanamazmıyım dediğimde hayır besinlerden alacaksın dedi balık yağını önermedi. Şuan 33+5 teyim başından bu yana hergün fix havuç,yumurta ve muz tükettim. Ama bebiş 2. Trimesterdan sonra kilo almaya başlıyor. Kırmızı biber,kabak çekirdeği,roka,bulgur,yeşil mercimek,yeşil yapraklı sebzeler,çiğ badem-fındık-ceviz bunlar kilo aldırıyor bebişe.