anakuzusuu Kızlar selam. Doğumun mayıs sonuna geliyor. Puset örtüsü minderi vs almak istiyorum. Kumaş olarak pileli kumaş mı Müslin ki tercih etmek mantıklı olur sizce?
nilsmomy anakuzusuu müslin tercih edin çocuk fenalık geçirir bizim kış olmasına rağmen ben müslin aldım
Elifmstf anakuzusuu ben normal kumas turu almistim mayis sonu dogumum olmustu gayet iyiydi on kismini acik birakiyodum. simdi kizim ocak sonu dogacak aynisini kullancam
Kalbiimde2can Ben muslinle halletmistim gayet memnundum simdi yine yaza denk gelecek dogumum insallah ozamanda muslin kullancam🥰
Kalbiimde2can Ben muslinle halletmistim gayet memnundum simdi yine yaza denk gelecek dogumum insallah ozamanda muslin kullancam🥰