tazeanne61 ablanız için sevindim, ne güzel şanslıymış. şeker yüzünden doğar doğmaz müdahale edilmek zorunda kalan çocukları, 30 küsur haftalıkken şeker yüzünden anne karnında ölen bebekleri de bir düşünüp başkalarına öyle akıl verin. karatay 70 yaşında bir uzmansa, şeker yüklemesini öneren diğer tecrübeli profesörler uzmanlar çöp mü?