Ftm124 Arkadaslar benim bebiş çok hareketli değil ara ara hissediyorum gün içinde 5-6 kez. Sizde durumlar nasıl?
MadameHappy34 Ftm124 24+5 aynı şikayet bir ara çok iyi hareketli iyi olduğunu hissedip rahat oluyor insan dün tüm gün çok fazla hissedemedim.
Mhtpflz Ftm124 her bebek aynı değil kuzenimim de öyleydi doğdu halen öyle yürümüyor bile😅 babasıda az tembel ona çekmiş anne karnındada öyleymiş
Mhtpflz Ftm124 evet canım olabilir mesela benim bebe hareketli babasına çekmiş bende tembelim bana çekseydi yatardı gün boyu😅