Kızlar gece normalde en az 3 kez emmeye kalkardı. 2 gündür sab simplex gaz damlası veriyorum çok rahatlattı. Bu gece dogdu dogali ilk kez emmeye kalkmadı ben emzirmek için aldım 3 4 kez çekti uyudu saat 1 Di uyuduğunda bu saatte kadar hiç çişini kakasını yapmamış normal mi bu😕 bizim gece uykumuz hiç yoktu en erken 3 de 4 de uyurdu acaba damladan dolayı gazı olmadığı için rahatladıgi için mi böyle oldu. Bu kez de emmedi ilk defa başıma böyle bisey geldi aç kaldı diye içim rahat etmiyor meme reddi değildir dimi🤦♀️biz anneler neden böyleyiz onuda anlamış değilim uyusun diye gözüne bakıyoruz uyuyunca da neden uyanmadı diye düşünüyoruz😅😅