Kubra_6 Her canli kendiy yavrusuna yetecek kadar süt üretir fizyolojik olarak yapımızda var ve hic sütüm gelmiyor diyen anne duyamazsinz. Gec gelir hemen gelir ama gelir yaradılışimiz buna musait Rabbimin mucizesi :) endiselerinizi bir kenara bırakıp kendi bedeninize güvenin bence🥰 Sütünüz gelmekte gecikirse o zaman destekleri düşünürsünüz. Benim de şu an belirtim yok ama zaten bir gecede sanci,su, nişan, açılma olabiliyormuş beyimizin keyfini bekliyoruz😬