Fatosbulut cansu15 ben özele gidiyorum ama yeni öğrendim bende 16 haftanın bitiminde şimdi 17 haftalığım
2pati1baby cansu15 özele gittiğim halde 21. Hafta (detaylıya kadar) kız dediler. Detaylıda erkek çıktı. Acele etmeyin bence 😅
Evrmpk cansu15 yok doğduğunda öğreniriz ne gerek var deseydiniz 😅😅 tam öğreneceğiniz haftadasınız halbuki
Eymenslm 2pati1baby bacak arasının boş olduğunu göre göre nasıl erkek oluyor yahu iyice göremiyorlar mı acaba
Yaseminztrkzcan cansu15 özelde bile doktorum 16. Hafta da söyleriz dedi devlette bence 20 den erken söylemez