Zeynelp O kadar sancılanıyorum ki doğum gerçekten gelse bilmem 35 36. Haftalardan beri bi sancı bazen düzenli bazen düzensiz cok zorlanıyorum sizde böyle olan oldu mu aklıma doğum fln olsa suyun gelmese bilmem telaşı geldi Allah yardım eder inşallah
Ezgiparlak Zeynelp gerçek doğum sancısı kendini inan ki belli ediyor bacımsu 😀 bana derlerdi inanmazdım ilk gebeliğimde gayet güzel yaşadım 😀
Zuzuu86 Zeynelp Bende 35 den beri aynıyım ne uyku ne bısey sureklı sancılar hatta açıklığım bıle oldu sureklı yatarak dinlenerek 38. Haftaya geldim sende öyle yap canım dinlen yorma kendını ☺️
Zeynelp Ezgiparlak nst de 100 bile oldu canım çıkıyor fark etmemeyebilirimm deme sebebim bu cok kötü oluyorum her gün sancı kıvranmaktan öldüm siz. Doğum yaptınız mı kac tı nst sancınız