Snsineem 20.Haftada Tetanoz aşısı oldunuz mu yada kaçıncı haftalarda oldunuz bana 20.haftada olmam gerektiğini söyledi Sağlık Ocağı ?
2pati1baby Snsineem 22. Haftada ilk dozu olmuştum 21 gün sonra grip aşısı oldum sonra 21 gün araylada 2. Dozu oldum 2 aşı arasında en az 21 gün olmalı
AyFa1608 Snsineem öyle diyolar ama doğumda olanlar bile var dedi bana sağlık ocağındaki ebem. Bende 24+4 üm bu hafta için tarih vermişti ama doktoruma sorup ona göre davrancam ne olduğu belli değil aşının şu an
Meloo14- 20.haftada oluyor diye biliyorum ki bende o haftada ilk dozumu olmuştum. Şimdi ise yemi tarihli aşının gelmesini bekliyorum 2.doz için
Deletedmom_116 18 haftalıkken oldum doktoar kesinlikle olun diyolar ama çok ağrısı oluyo baş ağrısı falan yapabiliyo olunca korkmayın 😃🌹