ilknur53 Emiregem bnde burda bekleyeyim şahsen annen baglatirdi 4 çocuk olduktan sonra bir şey olmadı yani ama sezeryanla birlikte yapmışlar di şimdi acaba nasıl yapılır edilir bilmiyorum
Rukiye1 Emiregem bende düşünüyorum ama vücuda farklı bir etkisi var mı onu bi doktor ile görüşmek lazım tabi
Emiregem ilknur53 bende nasip olursa temmuzda 3.dogumumu yapicam ameliyat sırasında bağlatmak istiyorum acaba farkı ağrısı filan oluyormu onu merak ediyorum
ilknur53 Emiregem genellikle sezeryanla birlikte bagltirmak oluyor 2 aradan çıksın. Diye ben doktorla konuşmuştum ama eşin imzası gerekiyor geri dönüşü yok bana öyle dedi bende düşünüyorum baglattirmak doktora gidicem imza vs için ama ağrı vs bilmiyorum