32 haftalık hamileyim bir haftadır geçmeyen öksürük mahvetti karnım kasıklarım o kadar ağrıyor ki bebeğime bir şey olacak diye korkuyorum riskli de gebeliğim var plesenta previa yım. Tüm doğal yöntemlerleri denedim geçmiyor geçmiyor doktora gittim antibiyotik ve parol verdi ama hiç bir faydası yok aynı durumu yaşayan ya da bana önerisi olan var mı yardıma ihtiyacım var 😮💨