Merhaba kızlar ovulasyon testi kullandım bu ay yumurtlamamın olduğunda yada çatladığında hiç akıntım olmadı Eylül ayında kürtaj oldum o zamandan beride akıntım yoktu bu şekilde 2 gündür şeffaf akıntım çok fazla olmaya başladı ovulasyon testimde böle kızlar ayrıca şişkinlik ve kasıklarımda ağrılarım var bel ağrısı oluyo arada
