HRHR Aslında nasıl nerden başlayacağımı bilmiyorum çünkü hem çok güzel bi duygu hem ister istemez az da olsa agrı hem de bir bebeğimin küzeve girmesi ve başka bi hastane sevk edilmesi ben az da olsa yazmak istedim ama sorularınızı mümkün oldukça cevaplamaya çalişacm Öncelikle 15 Ocak ögorn gibi eşimle hazırlandık alişveriş niyetine dışarı çikmak için sonra böyle adet ağrısı gibi karnımda hafif agrılar vardı bende eşime alışverişten sonra bi doktora gidelim dedim tam dedi tam arabaya bindik eşimde bana önce hastane sonra alışverişe çikalim daha iyi dedi tamm dedi neyse hastaneye geldk direk doğumhaneye çiktim ilk önce çatı muayenesi yapıldı 1 cm açiklik olduğunu söyledi sonra nst ye bağladılar baya bi kaldım nst de düzensiz agrım gözüktü sonra kan tahlili istedi serum vuruldu agrılar dinsin diye hepsi bitikten sonra doktor ultrasondan ölçümlere baktı küçükler ama takibe almam lazım dedi bu durumda seni asla bırakamam çünkü sancıların düzensiz ve ikiz gebelik seni riske atmak istemiyorum dedi Yine nst ye baglanıldm bu sefer sancılar artmaya başladı açıklık 2 cm oldu doktorm direk dedi eşinden onay al bugün alcm bebekleri dedi eşim onay verdi saat 8 e kadar boyna nst çekildi ve saat 6 da bir ciğer geliştirici iğne yapıldı daha önce adet agrısıyla hastaneye gitmştim doktor erken doğum riskin var ciğer geliştirici yapcz önlem olsun diye o zamanda 33+6. Haftalıktım sabah ve akşam olmak üzere 12 saat arayla ikişer doz yapıldı bana ve adalat crono hap verdi sancılarıma iyi gelsin biraz zamandan kazanalım diye 10 Ocak salı günü sabah 11 de yoğun başlayan sancıyla eşimle hastaneye geldk yine serum çatı muayenesi ilaç nst derken biraz iyi oldum doktorum yatış verdi ama kaç gün kalacağım belli değildi o yüzden kabul etmedim çünkü hem ilaç kullanıyorum hemde evde dinlenmek daha hijyen daha rahat diye düşündüm ve taburcu oldum tabi bugün öğlen az da olsa olan agrımla geldim çok şükür selametle oldu evet yavrum küzevde ama olsun küvezde kötü bişi dgl diye kendimi motive ediyorum Bebeklerim biri 2200 gram diğeri 2700 gram ama maalesef ki 2700 küvezde sağlık olsun yavrum sağlıklı olsun da gerisi mühim değil Saat 8.30 da ameliyata giriş yapmş oldum spinal anestezi biraz sohbet deyince çok şükür herşey olup bitti ve 9.35 te ameliyattan çiktim servise geçtim şuan ister istemz birazcık agrı sızı var ama çok şükür Kan değerlerim düşük oldu iÇin bana kan takviyesi verildi çok şükür herşey yolunda bende 20 dk önce eşim giydirdi ve yeni bi meyva suyu içtim bide bi kek yedim şükür Allah’ıma bu agrılarda geçecek Hepinizden evlatlarım iÇin dua bekliyorum 🙏🏻 Allah kimsenin kucağını boş göndermesin dilerim bebek bekleyen herkesin Allah kucağını boş göndermesin sağlıkla sıhhatle yavrularınızı kucağınıza alırsınz🧿💞 hepiniz seviliyorsun 🧿
Gorkim HRHR sağsalim alırsın bebişlerini hayırlısıyla üzülme sütünü etkiler küvez kötü birşey değil 1 -2 haftaya alırısn yavruları maşallah kilolarıda yerinde erken dopum da malesef ufak komplikasyonlar oluyor haftan gene çok iyi Allah banada nasip etsin 35 - 36 haftaları görmeleri kızlarım şuan 26. Haftada
Cikoleyla HRHR Allah sağlıkla sıhhatle kavuştursun. İnşallah bu günleri hiç hatırlamazsın ve sana çok hayırlı evlat olurlar.
gunel91 Sahsalim kucaginiza alirsiniz bebislerinizi evinize goturursunuz. Bende ikiz gebelik 34+4haftaligiz . Sizin bebis kuveze neden dusdu solunum sıkıntısındanmı?
HRHR Gorkim inşallah sende 36 37 görürsün canım Çok tşk ederim Yok küvez kötü bişi dgl ama bebeğim 2700 den bugün 2500 düşmş
Esved İnşallah sağ salim kucağına alırsın bebişlerini canım benimm, hiç üzülme benimle ikizim 33 haftalık doğmuşuz 1500 kilo 1600 kilo ile ama ömrümüz varmış şimdi ben çocuğumu bekliyorum😍 Sen bol bol dua et Allahım kavuştursun sizi inşallah 😍
Gorkim HRHR inş amin 🤲🏻🤲🏻 ödemi gitmiştir o yüzden su içinde şişiyolar ya biraz eve gelseydi de düşerdi kilosu toparlar bir haftaya sağlıkla yavrucaklar🧿
HRHR Gorkim çok saol canım benim Allah razı olsun inşallah bi haftaya toparlanırlarda yanımdaki bebeğimide kuveze aldılar nefesi birden kesildi çok korktum yaaa