dilinkopsunemi-bisus Sobb öğle yemeği yiyemiyorsan ara öğün gibi en azından meyve yada kuryemiş ye aradaki süre uzun oluyor bebiş de güzel kilo alıyor öğün aksatmayınca 😊😊
gzl_2320 Sobb ben eskiden 2 öğün yerdim şimdi 3 öğün yiyorum dolu dolu acıkırsam midem bulanıyor aç duramıyorum sinirleniyorum da garip bişey oluyor 😅 tabi aralarda da atıştırıyorum meyve kuruyemiş 21+6 olduk 😅🙏
Sobb seyda53 maşallah darısı benim bebise olsun inşallah ne yediniz 6. Aydan sonra benim pek iştahım yokta
seyda53 Sobb normal yememe devam ettim önceden nasıl besleniyosam o şekil tabii asitli içecekler vs hariç daha çok meyve yiyorum şu an o