Busrabsrr Kizlar bebegim var 2 inciye hamileyim ama bulantidan hic icmedim icmeyi de dusunemiuorum sorun olurmu
AzraFarah Busrabsrr ikinci hamileliğim,24 haftalık olduk hala kullanıyorum,iki taneye çıkardı doktor, değerlerim ciddi düşük,bu şekilde doğuma giremiyorum, sizin kan değerleriniz önemli
Busimss Busrabsrr önemli olmasa doktorlarımız önermez değil mi? ☺️ doktorunuza danışarak başka bir yöntem bulabilirsiniz. Kafanıza göre kullanmamazlık yapmayın. İleride birşey olursa vicdan azabı büyük olur.
Smylcn_ İlk gebeliğimde içmedim çocuğumda bi sorun yok ama 9 ay boyunca folik asit içmedim bişey olur mu ki düşünerek geçti. İkinci hamileliğimde günü gününe kullandım. Bence kullanılmalı. Dediğim gibi kullanmadım ama 9 ay boyunca streslendim bişey olur mu diye kendimi suçlu hissettim hep.