Şuan adetim 2 gün gecikti , göğüslerim 1 haftadır ağrıyor ve şişlik var , kendimi ümitkendirmek istemiyorum ama uzun zamandır ilk defa bu kadar ağrıdığını gördüm göğüslerimin. Ucu filan değil ama. Direk kendisi ağrıyor. Adet olacakmış gibi karnıma ağrı giriyor, vajinaya bıçak saplanır gibi oluyor bazen. Bugün 3.gün birazdan gidip test alacağım inşallah böyle öğrenmiş olurum ben de…. Eğer hamileysem 2 yıldır çektiğim acılar son bulacak benden mutlu kimse olmaz.
Geçen ay 3 gün erken regl oldum tuhaftı .. belkide takvim yanlış gösteriyor adet günüme daha vardır .. kendimi umutlandırmak istemiyorum ama geçen ayki reglden 31.gün . Normalde 28 günde bir olurum