SeKa26 İkinci hamileliğim bebek 37 haftada 3400 olmuş doktor dikkat et yoksa zorlanirsin dedi bende ufak tefek minyon bir gebeyim son ay daha çok kilo alıyor bebek ve normal doğum olucak ya bebek çok kilo alıpta doguramazsam diyorum 🙄
beyzzsenturkk SeKa26 37de 4 kiloydu yarın 39 olucaz 4,5a kadar doktor dogurabilirsin normal dedi ultrasonda zaten oynama olabiliyor dogum kilosuyla arasında o yüzden ona takılmayın 4 diyorum ama 3800 de doğabilir dedi 🙏🏻
SeKa26 beyzzsenturkk massallah massallah sizinki benimkindende fazlaymış. Ben ilkinde 3360 dogurunca bu fazla geliyor gözüme