Kızlar merhaba 16 haftalık olduk mutlaka yaşayanınız vardır diye sormak istiyorum 8 9uncu haftadan beri ben artık bu belimden kalçama vuran ağrı yüzünden ne yürüyebiliyorum ne oturup kalkabiliyorum🥺 etrafımda birkaç kişiye sordum bende de oldu hatta doğumdan sonra kaldı diyor herkes ama sebebini kimse bilmiyor nedir bu var mı şudur denilip tedavi ilaç neyse olan ve çözüm bulan 🙏🙏