Dnzzzykkm maalesef tekrarlama şansı oluyor, 2021 nisan ayında dış gebelik geçirdim, ameliyatla sol tüpüm alındı, 1 yıl bekledim hamile kalamadım, geçtiğimiz mayıs ayında tez canlılığıma yenik düşüp hemen hamile kalmak istediğim için tüp bebek denedim ve olumsuz sonuç aldım, ne gelirse Allahtan kendinizi korkutmayın, hatta size umut olayım, tüp bebek tutmayınca tam 6 ay sonra tek tüple 2 aydır hamile kalıyorum, geçen ay kimyasal oldu, bu ayda beta takibine devam ediyorum bakalım akibetim ne olacak, kendimi üzüp yıprattığım günlere çok pişmanım, hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor ama her şey gibi oda geçiyor 🤲🏻