e-aslan çok şükür sevindim🤲🏻🥰evet bende aslında ondan şüphelendim de yazmak istemedim stres yaparsın diye,☺️ çünkü arkadaşında doktor gebelik zehirlenmesi olabilir demişti. Ama onunda çıkmadı bişey çok şükür şuan bebeği kucağında. Darışı başına canım, sağlıkla al kucağına yavrunu🌸🤲🏻