Ben 3 gün önce yaptım,ultrasona baktı doktor burun kemiğini,ense kalınlığını…çok şükür her şey normal çıktı,kan verdim 4 gün sonra çıkar herhalde bakalım inşallah her şey yolundadır
Bütün anne adayları inşallah sağlıklı kavuşur bebekleriyle 🙏🤲🥰kendinize dikkat edin