1Busenur1 31 haftalık hamileyim akşamdan beri bebeğim çok hareketli yerinde durmuyor mübarek iyi mi kötü mü çok hareketli olması
Gizem_0693 1Busenur1 hareketli olmasından değil hareketsiz olmasından kork. Hareketli bebek sağlıklı bebektir maşallah ona ❤️
1Busenur1 Prenses34_annesi yatarken dönerken alt tarafınız ağrı yapıyor mu bazen uyuşuyor gibi oluyor bide bicak saplanır gibi ağrılar oluyor sancı değil değil mi
1Busenur1 Gizem_0693 orası öyle hareket ettikçe bazen bıçak sağlanır gibi ağrı oluyordu o yüzden tedirgin oldum çok
Prenses34_annesi 1Busenur1 yok canım sancın eğer düzenli bir şekilde geliyorsa pozisyon değiştirmek de birşey degistirmiyorsa sancidir evet benimki aşağıya baskı yapıyor kafa aşağı olduğu için 😂