beyzacmvrc Her zaman olmuyor. Bazen ozellikle merdiven inerken ve yokuş inerken sol dizim kitleniyor. Bir şey sıkıyor sanki dizimi. Böyle olunca ayağımı havaya kaldıramıyorum bile hiç. Neden olabilir? Gebelikten önce de vardı yaklaşık 1 senedir falan var bu. Daha onxe doktora da gitmedim. Şimdi randevu aldım yarına buldum. Ama röntgen de çekmeyecek Zaten. Başına gelen var mı? Krem vs ne fayda eder
ikbalk beyzacmvrc bende de vardı menisküs demişti doktor, bacak hareketleri vermişti onları yapıyodum. İlaçlar magnezyum takviyesi falan.. Hamileyken de sadece magnezyum kullanıyorum asla unutmam folik asitin yanında durur:) ağrım sızım olmuyo çok şükür
beyzacmvrc ikbalk bende menisküs olduğunu düşünüyorum interntten baktığım kadariyla.. ama oda genelde spor da veya ağır kaldırmakla falan oluyomus Öyle bişey de yapmadm 😞 Magnezyum bana da vermişti doktor ama her zaman kullanmıyorum şimdilik 18. Haftadaym İçeyim belki iyi gelir dediğiniz gibi
beyzacmvrc ikbalk menisküs yırtığı mı dedi ? Film falan çekmiş miydi yoksa tahmin üzerine mi teşhis koydu Gitsem de şimdi çekmeyecek en fazla krem parol vs verecek o kadar
ikbalk beyzacmvrc film dalan çekilmişti çünkü o dönem hamile değildim, tanı için röntgen şart ama demek istediğim şu, magnezyum kullan, iyi gelir kramp girmesini falan engeller menisküs olsun ya da olmasın magnezyum krampları engeller