minikmucizemmmmmm ben normal yollardan hamile kalabiliyorum 4 kez kaldım birini 16 haftalık kaybettim Allah kimseye yaşatmasın ikisi düştü biri 9 haftalıktı bu yüzden tüp bebeğe yöneldik sağlıklı olsun diye doktorum doğumdan sonra korun yine kendiliğinden kalma dedi bunlar sağlıklı embriyo hem yaşın ilerler yumurta kalitesi azalır bu 25 yaş yumurtan dedi 😄 o yüzden transfer ettiririm siz neden düşünmüyorsunuz