6+2 de bebislerimin kalp atışını duydum ikiz kızlarım olcak tüp bebek 17+3 üz şuan ilk zamanlar kanamam oldu biraz ikiz diye de riskliydi ama çok şükür atlattık bu aralar dikkat et çok ayakta kalma yorulma herkeste belirti olmayabilir kasik ağrıların olabilir hafif hafif mümkün olduğunca dinlen hayırlı sonuçlar al inşallah 🥰🙏