Kizlar bende 37+6 iki gündür şiddetli adet agrisi kasiklarimda kasılma ve bel agrisi var lekeyle karisik akıntı geldi gittim acilden suyum normal açılmam yokmuş nst ye bagladilar ordada korkudan sancım kaçtı sanırım oda normal çıkınca eve gonderdiler ama ben hala sanci çekiyorum ayın 24 üne sezeryan tarihim sizce okadar dururmu