Eda6 aşırı stresli bir hamilelik geçirdim 4-5 ayım yatarak ve ağlayarak geçti erken doğum riskim vardı . stresli ve üzüntülü geçen hamileliğimin bebeğimi etkileyeceğini düşünüp bir daha üzülüyodum 😃 ama valla son derece uyumlu, aşırı güleç ve mutlu , ne uykusunda ne yemesinde emmesinde problem olan bir bebeğimiz oldu 🧿