Önceden azar azar oluyordu nefes alırken konuşurken veya kalkıp oturken olurdu.. Biraz önce uzandığım esnada bu defa çok yüksek elektrik yemiş gibi oldu karın bölgem baya korktum yaşayan varmı aranızda yarın görünücem doktora da bebektede sıkıntı yok tekme atıyor neyle alakalı olabikirki bu anlamdım nir fikriniz varsa paylaşırsanız sevinirim