ağır bir iş yapmadım hatta hic bisey yapmadım bugun durup dururken bacaklarıma ve vajina kemiklerime aşırı ağrı girdi hala da gecmedi ayaga kalkarken zorlanıyorum yürüyim diyorum adım attıkca bişey batıyor sanki 38+6yım en son 1 cm acılmam vardı bebek kanala girerken ağrı oluyordu onu biliyorum ama ilk defa bu kadar şiddetli ağrıyor sizce normal midir karnım sert ama sancım vs yok