30+5 bende. Yatınca kalkamayanlardanım. Artık ev işleri yapmakta zorlanıyorum bayağı. Bel ağrısı, arada karın-kasık ağrısı, mide yanması.. İlk gebeliğim, bilmediği için tuhafına gidiyor insanın bazı şeyler. Ama olsun az bi zamanımız kaldı. Acilen bebeğimin odasını,hastane çantamı ve ev temizliğimi halletmeliyim. Gün geçtikçe zor olacak gibi. Allah hayırlısıyla kurtarsın hepimizi.🌸