Rnml Kızlar İlk gebeliğim , etrafımdan öneriler hep büyük kıyafet al oluyor. Bu sebeple bebeğimin sadece 2 tane yenidoğan kıyafeti var kaç tane almam yeterli olur ☺️☺️ Markalara göre aldığınız bedenleri yazarsanız çok iyi olur
demetarik Rnml etrafındakiler doğru söylüyor yenidoğan yerine 0 3 aylik almalısın cok cabuk büyüyorlar elinde kalir bi sürü aldim hem maddi acıdan kötü hemde bi iki defa giyiyor hevesini alamiyosun. Bol bol ic zibin al surekli kaka cis bulasiyor
Sellmaseellma Rnml yenidoğan en kötü altlı üstlü 10 15 parça almanı öneririm bende 01 ay olarak 5 zıbın 5 alt var 3 hastane çıkışo 1 de patikli tulum geri kalanı ful 03 06 felan aldım yenidoğan bebeğe 03 aylık kıyafetler çuval gibi oluyor doğduktan sonra onun derdine düşme birde
KayraVeAnnesi_06 Rnml Çok büyük almayın eğer iri bir bebeğiniz yoksa Yenidoğanlar bile büyük geliyor maalesef
Hllykstp Ben lc den 3 tane 01 ay aldım yeni doğan için bide hastane çıkışı var bitanede pijama takımı gibi bişey var 8 tane falanda 1-3 aylık tulum ikide takım var 3-6 aya daha başlamadım 😄
Edafmo Rnml yenidoğan alma ama bence 0-3 aylık bol bol al. Çünkü ilk zamanlar sık sık değiştirmek gerektiği oluyomuş kusmuk ve kaka taşması filan oluyomuş. Evet belki çok uzun süre giyemez eğer iri bir bebekse ama en azından yedekli olur uğraşmazsın