Selam kızlar, ben 4+5 teyim ve doktora gittim kese görünmediği için sadece betayı kontrol ettik o kadar bugün eşimle birlikte olduktan sonra kanamam oldu ama çok az yerleşme kanaması için baktım kahverengi veya lekelenme gibi olmalı diyordu benimki baya kırmızıydı devam etseydi doktora gidecektim ama etmedi de sizce nedir? Birlikte olduğumuz için mi olmuştur?