MehmetArzuKaya Merhaba bayanlar 37. Haftama girdim 32 de rapor alıp işyerime vermiştim tekrar doktora gidip rapor almak gerekiyor mu işi bıraktığımıza dair
Cansu55 MehmetArzuKaya evet bende bu hafta çalışamaz raporu vericem.zaten 32 de elinize verilen sgk kağıdında işten çıkışınız yazıyor o gün gidip vermeniz gerekiyor
rileyss MehmetArzuKaya 37+0’da raporunuzu calısamaz olarak güncellemesi gerekiyor hastanenin, sonra bu güncellenmis raporu is yerinize vermeniz gerekiyor
Zeynep26 MehmetArzuKaya 32 haftaya geldiğinde çalışabilir raporu almak zorunlu mu peki nasıl oluyor bilgi verir misin? Bende son ana kadar çalışmak istiyorum 29 hafta 6 günlük şuan
Ayseoztrk MehmetArzuKaya canım ben de 32 de çalışır raporu alıp verdim iş yerime. Pazartesi günü de doktordan çalışamaz alıcam doktorum mutlaka gel raporunu yazıp iş yerine iletmen lazım dedi
Trabzonli Bırakılıyo diye biliyorum dogum izni icin. Arkadaşım geçen gün tekrar rapor alıp bıraktı oyle ayrıldı iznine.
MehmetArzuKaya Pelus Trabzonli doktoru aradım gerek olmadığını söyledi 32 de verdiği raporda çıkış tarihi yazıyor dedi napsam bilemedim
Pelus Çalışamaz ve çalışabilir raporları farklı diye biliyorum. 37. de gidip çalışamaz almanız gerekir sanırım
MehmetArzuKaya Zeynep26 32 haftalık olduğunuzda çalışabilir raporu almak zorundasınız 37 haftaya kadar çalışabiliyorsunuz
Kevser26 Zeynep26 32.haftada kesin alin raporu almazsaniz eksik belge diye belki ilerde sgk dogum parasinda sorun yasarsiniz. Ben de almiycaktim ama 32+4te hemen gidip aldım sonra sgk yi aradım rapor sisteme geçmiş dediler ona gore çalıştığınız günleri düşürüp dogum sonrasına ekleyecekler izin günü olarak
Kevser26 MehmetArzuKaya ben alo 170 i aradım çalışabilir raporu için bilgi aldım sisteme geçip geçmediğini söylüyorlar. siz de arayıp sorabilirsiniz doktor bilmiyordur belki 37. Haftada siz gene de gidip alın raporunuzu. işyeri muhasebeye veriyo sgk ya kaydediyorlar bu rapor alım tarihlerini ona gore de dogum paraları hesaplanıyor bildiğim kadariyla
rileyss MehmetArzuKaya bence doktorunuz bilmiyor, benim doktorum 36. hafta kontrolümde kendisi hatırlatmıstı raporunu ben calısamaz olarak güncelletirim, hastaneye gelmene gerek yok diye. hak kaybı yasamamak icin siz yine de güncelletin raporunuzu
zynpnil Merhaba 32 de çalışabilir aldıysanız 37 de iZne çıktığınıza dair bir rapor almanız lazım. Sonrasında Doğum yaptığınız zaman rapor süreniz başlayacak ve bitiş tarihi yazılacak. Birde eğer maaşınızı her ay almak istiyorsanız muhakkak bildirin onlar sisteme ona göre giriş yapacaklar yoksa rapor biriminde toplu yatıyor. Arkadaşlar birde işkurun yarım zamanlı çalışma sistemi var ilk çocukta 60 gün ikincide 90 gün olması lazım. Maaşın yarısını işveren yarısını İŞKUR ödüyor ve siz ayda 15 gün çalışmış oluyorsunuz hatta sonrasında da çocuğunuz okula başlayana kadar işyerinde yarım zamanlı çalışma hakkınız oluyor. Eğer işyeriniz kabul ederse ve isterseniz bu hakkınızı da detaylı bir şekilde 170 den öğrenebilirsiniz.