Kızlar doktora 2 ocakta gittim bana 4 gün önde olduğumu söyledi haftamdan ve o gün bana 13+1 olduğumu söyledi Şuan benim 15+1 olmam lazım ama adet tarihimden hesaplayınca 14+4 doktorun dediğini mi baz alıcam ben anlayamadım . Sisteme o gün kaç haftalık dediyse onu geçiyor