ayla__ bende 38 oldum bugün kontrolüm vardı ve alttan muayene etti yine. Parmakları içerdeyken sağ kasığıma doğru bir acı oldu ama rahmini uyardı anlamadım bişey demedi. Geçen haftaki çatı kontrolün de hiç acımamıştı, bide bir parmak giriyoe ama bunu açıklıktan saymıyoruz dedi burda ne demek istedi anlamadım acaba aranızda anlayan var mı ? 1 parmak girince açıklık olmuyor mu