MeLekl 19 Ekimde bende Aselime güzel kızıma kavuştum çok şükür. Sancılarım çok önceki haftalarda başlamıştı. Sancılar devam ederken 18 ekim gecesi suyum geldi. Apar topar hastaneye gittik. Muayene oldum ama açılmam yoktu. Yatışımı yaptılar. Serum bağladılar ve nst bağladılar. Nst de sancılar çıkıyor dazlay fazla. Sabah doktorum geldi muayene etti o kadar sancıya rağmen açılma yoktu. Doktor 38 haftalık bebeği riske alamam diyip beni sezeryana almaya karar verdi. Bizde kabul ettik. Beni hazırlamaya başladılar. İçimde hem korku hemde kızıma kavuşacağım için bir sevinç vardı. Sürekli ağlıyorum etrafımdakiler benş güldürmek için ellerinden gelen destekleri yapıyorlar. 4 saatin sonunda beni ameliyata indirmek için geldiler almaya. Ben tekrar başladım ağlamaya. Eşimin elini hiç bırakmak istemedim. Eşim bana belli etmemek için kendini zor tutuyor anlıyorum. Asansöre bindik eşim yanımda el eleyiz. Sonra ameliyata girerken siz giremezsiniz diyince eşim bana sarıldı ve öptü .ağladığını anladım. Ve direk bana gözükmeden geri çekildi. Beni içeri aldılar. Biraz beklettikten sonra beni masaya aldılar. Uyuttular bi uyandım herşey bitmiş bile. Etrafmdakilere (ameliyathanedekilere) sürekli kızım sağlıklı mı diye soruyorum onlarda evet diyorlar. Ayıldığım zaman beni odaya aldılar. Kızım odaya gittiğinden beri ağlıyormuş. Benim koynuma verdiler bi anda sustu. Allahım o kadar güzel bir duyguymuş ki anlatamam. Karnında hissetmek ayrı duygu birde onu kucağına almak kokusunu çekmek ayrı bir duyguymuş 😍 Biz büyüdük ablaları 1 haftalık olduk bile 😍 zaman ne kadar hızlı geçiyor. Rabbim isteyen herkese bu duyguyu yaşamayı nasip etsin inşallah. Benim bu dünyadaki en güzel mucizem güzel kızım Asel’m 😍 Ben kızıma çok şükür kavuştum. Darısı mucizelerinş bekleyenlerin başına inşallah 😘 Hakkınızı helal edin kısa tutmaya çalıştım ama yinede uzun oldu ❤️❤️❤️
Defnemmm2301 MeLekl Maşallahhh Allahım esirgesin inşallah darısı da bizlere olsun sağlıkla büyütünn 😊😊
Minalina Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin ne güzel kavjşmuşsunuz bebeğinize😊😊 Genel anestezi mi yaptırdınız sonrasında toparlanmanız nasıl oldu
MeLekl Minalina genel anestezi sanırım. Ayılmam çok sürmedi çok şükür. Şuan bir hafta oldu . Çok şükür hergeçen gün daha da iyi oluyorum ama tabikş ne çok ayakta durabiliyorum nede çok oturabiliyorum. ağrılarım oluyor.