Merhaba arkadaşlar göğsumun altında sanki sütyen darliyor gibi ağrı var böyle sadece göğsün altında değişik bir ağrı ilk defa gebelikte yaşıyorum tarif edemiyorum ağrıyı hamlamis gibi biraz yasyaan varmı neden acaba böyle bazen yanıyor gibi oluyor sütyen de takmıyorum hiç ama 5. Ayımdan sonra başladı galiba bu ağrı git gide siddetleniyor yaşayan varmı doktora tarif de edemiyorum bunu çok tuhaf