Bende en baştan bulantı mulantı yoktu bu kemik ağrısı vardı 33 hafta oldum hâlâ aynı ağrı var. Bel boslugundan kuyruk sokumuna orta kemik çook fena sancıyor.. 25. Haftadan beri pilates topuna oturuyorum yaylanıyorum hafifletiyor. Bi de ılık duş iyi geliyor eşiniz de biraz masaj yapabilirse daha rahat geçer 💕 sağlıcakla kucağımıza alalım hepimiz bebislerimizi inşallah