Merhaba anneler ben 35 haftalık gebeyim ilk gebeligim fakat bir korkum var sezaryenden çok korkuyorum normal doğum istiyorum şuana kadar hiç sancı kasılma yaşamadım benle beraber hamile olan arkadaşlarim var onlar hep sancı yaşıyor daha önceki doğum yapan arkadaşlarimda sancı yaşamış ama ben de yok olması mi lazım bilmiyorum ama korkum şu ki 41 haftaya kadar beklerim sancı gelmez sezaryen olurum diye korkuyorum