Feyzaclk Oğlumun adını kuzey koymayi düşündüm ama emin değilim. Arkadaşım biraz alay etti kuzey güney dizisi geliyormuş direkt akla 😂 Sizce nasıl bir isim ? Ve önerileriniz varsa almak isterim….❤️
Deletedmom_33 Feyzaclk millete kalırsa çok bahane bulurlar. Oğlumun adı Atlas. Kaynana filan başta o ne filan demişti. Kendi ailem kayınpederinin ismini koysaydin onların ilk torunu demişti. Kayinpederim Kemal Ata demişti kendi adı Kemal zaten. Ama biz sevgiliyken belrilemistik ismi çoktan
TansuTalay Feyzaclk kmsenin dediğine bakmayın kuzey gayet güzel bi isim bizde düşündük kuzey ismini cok kullanan var diye bn farklı olsun istedim ve uzay koymaya karar verdim kmsenin ne düsündüğü bni ilgilendirmez ve bana ne yapcagımı kmse söyleyemez.😃
Feyzaclk Deletedmom_33 atlas çok güzel bir isim 🥰 ben de karışılmasına karşıyım eşime bile izin vermiyorum😂
Kalbiimde2can Feyzaclk Siz begeniyorsaniz kimseye bakmayin sonucta diger insanlarda cocuklarina isim oynarken size sormuyor yine kendi istediklerini koyuyorlar bosveeeer öyle diyenlerede kizim olursada cemre koycam zaten diziyi tekrar cekcez dersin😂😂😂😂😂❤
Kalbiimde2can Feyzaclk Kuzey koyun bende istiyordum ama arkadasim benden 1 ay önce dogurup koydu sagolsun o yüzden koymamistim🤣
Feyzaclk Kalbiimde2can benim arkadaşın oğlunun ismini de ben çok seviyorum ama malesef koyamam😂 o da çınar koymuştu❤️
TansuTalay Feyzaclk ben o diziyi izlemedim hic ama başka bi dizide bnde duymustum :) ama biz önce kızımız olcagını düsünerek dünya olmasını istemistik sonra erkek oldugunu öğrenince uzay olsun ozaman dedik 2. Kız olursa o kesinliklw Dünya olucak :)
Kalbiimde2can Feyzaclk Ahh bu arkadaslar yokmu 😂 Acikcasi kuzey daha güzel geldi bana belki benim icimde kaldigindan bilmiyorum ama cok karizmatik bi seyi var cekiyor kendine🤩