aslitutuk Kızlar merhaba, 32+3 üm bebiş doğum pozisyonunda. Yürürken ya da yatarken farketmeksizin özel bölgemin için de sancı oluyor. Ağrı da gibi bi batma bi yanma 😂 enfeksiyon vs yok baktırdım. Açılma ile ilgili olabilir mi yaşayan var mı
Babykalamar aslitutuk 33+4 um bir haftadir oyleyim🤣 yarin kontrolum var insallah donmustur yururken kafasi bacaklarimin arasinda gibi geliyo
Mysmrt aslitutuk 33+3üm iki haftadır aynı ağrıları ben de yaşıyorum doktorum normal dedi 😊 ek olarak kuyruk sokumu ağrısı da yaşıyorum