Karacamm Süreç nasıl gidiyor,kaç kilo aldiniz, bebisleriniz kaç kilo, ne zaman kontrole gitmek gerekiyor Ah süreç yaklaştıkça heyecan artıyor 😇
Summerwine Karacamm 31+2 16 kg aldım bebisi en son 27+4 te gittik kilosu boyu normaldi bu Çarşamba randevumuz bekliyoruz heyecanla☺️
Kubrabsyg45 Karacamm 32+1 6 kilo aldım 🤦 bebiş de en son 30+4 de gitmiştim 1670 di. Doktor artık 2 haftada bir gel dedi Perşembe günü randevum var bakalım nst bağlayacaktır yüksek ihtimal
Ela344 Karacamm 33+5 haftalığım 10 kilo aldım 🤭😀 çok şükür bebişimin sağlığıda kilosu da iyi 🙏🏻 doktorum 2 haftadan 2 Haftaya çağırdı beni ☺️ Rabbim yavrularımızı sağ salim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🥰
fatimahuseynova Karacamm Ben 32.+4 um..7kilo aldim..bebek 31 hatfada 1817 demislerdi bakalim ❤vakit azaldikca heyecan artiyoooo
Yksl1634 Karacamm 32+3 olduk bel ve kasık ağrısı şiddetli yaşıyorum ama doktor gayet normal olduğunu dinlenme gerektigini söyledi şu ana kadar sadece 10 kg aldım 59 ila hamile kaldım bu haftada ise 69 kg ım 3 hafta sonra tekrar bı kontrolümüz var sonrası nasıl ilerler bilmiyorum
avakado7 Yksl1634 32+5’im o kasık ağrısı bende de durup durup geliyor. Haftaya kontrol var. Umarım her şey yolundadır 🙏🏻
Nhlhmz11 Karacamm 30+5 in , bu cuma kontrole gideceğim , kilosunu falan o zaman paylaşırım :) ben totelde 17 kilo aldım şimdiye kadar ama en fazla beş kilo almışım gibi duruyor 😇
Sinemb1406 Karacamm 33+6 günlük hamileyim. Toplamda 18 kg aldım. Geçen hafta randevum vardı. Kızım 2 kilo 205 gram,43 cm olmuş. 🙏🌸🧿 35 de tekrar çağırdı, sonrasında 2 günde 3 günde bir gelmeye başlayacaksın dedi.
Yksl1634 avakado7 sancın ağrın sıksa eğer bu haftadan itibaren ağrılarını takip etmelisin bence ben kasılmalarımı ağrılarımı takip etmeye başladım çünkü riskli haftalardayız artık 🤭
Demtt Karacamm en son 28 gittim 1.300 du şimdi 30+ 0 saglıkla gelsinler 9 kilo aldım bakalım nolucam ahahah😂
avakado7 Yksl1634 Nasıl takip ediyorsunuz? Neyin normal, neyin olmadığını bilmek pek kolay değil sanırım. Benim ilk gebeliğim de.
Yksl1634 avakado7 benimde ilk gebeliğim sancının kaç dakikada bir olduğunu takip etmelisin eğer çok sık gelip geçiyorsa