Engineer_ ya erkekler bizim gibi değiller. Benim eşimde ilk zamanlar çok ilgisizdi ve ben hissetmiyorum zaman ver diyordu alışmama hissetmeme zaman ver diyordu ki şimdi düşününce çok haklı. Onlar biz gibi erkenden içerde olan bitenden haberleri olmuyor, hissetmiyorlsr ve babalık içgüdüsel değil annelik gibi. Tam tersi öğrenilen bişey. Biraz zaman verin eşinize. 32+2deyim son 1-1.5ayda bebiş ona tepki verdikçe, hareketlerini çok net hissettikçe daha çok düşkün olmaya başladı. Artık hissediyorum, orada bişey var ve bana tepki veriyor falan diye geziyor evin içinde😂 biraz zamana ihtiyaçları var. Çoook kavga ettim isteyerek yaptık umursamıyorsun diye. He bu arada hala daha alışverişte benim gibi hevesli değil. Anlayabileceği konularda fikir alırım yardım isterim onun dışında şu lazım derim para gönderir alırım bu kadar