Umay_220818 benim de 32+6 kasık ağrılarım oluyor bebiş toplanıyor canım acıyor baya. Doktora gittim iki gün önce, tedbir amaçlı nst bağladılar sorun çıkmadı çok şükür. İnşallh sizde de sorun yoktur rahim büyüyor karın geriliyor bebek hareketleri artık çok büyük.. geçmezse doktora görünün derim